13 Temmuz 2012 Cuma

Ben daha uğruna ölecektim oysa…


Ben daha uğruna ölecektim oysa…
Ellerin ellerime değdiğinde ter değil, gül goncası kokacaktı.
Yüzüm yüzüne  gölge durduğunda , güneşte kimmiş?
Kırmızı , kırmızılık öğrenecekti …
Ben seni daha çok, daha çok sevecektim oysa…
Öyle bir sevecektimki,
Tüm aşıklar selama duracaktı karşımda!
Ben daha çok hayal kuracaktım oysa…
İçinde senin olduğun her şey mutluluk verecekti,
Hayalin bile içimi ısıtacaktı oysa…
Senin beni çok sevdiğin bir dünya yaratacaktım oysa..
Bizi çekemeyen herkesin uzaylı muhamelesi göreceği bir dünya
Çok mu gelirdi, nüfusu iki kişilik olacak bu dünyaya?
Yok az dersen, ben daha çocuğunu taşıyacaktım oysa…
Gözleri sen , elleri sen , sevgisi ben olsun istediğim
Görünce seni bir kez daha seveceğim
Bir oğlan çocuğu mesela…
Ben daha şiir yazacaktım oysa…
Her harfini ezbere bileceğin,
Sen kokan, aşk kokan,
Her satırı mutluluk veren,
Şu an okunulanın aksine kalemimi kıskandıran,
Şükrettiren ,
bir haşa şiir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder