30 Ocak 2012 Pazartesi

ÇUVALLADIK! (Uyuyoruz!)

Bazen hiç uyanasım gelmiyor. Gerçi ortalık ayakta uyuyan insanlarla dolu... Ben en azından yatağımda uyuyorum sadece. :) Bu kadar insan nasıl böyle uyur gezer olabiliyor anlamıyorum. Yoksa aslında herkes her şeyin farkında ama uyuyor numarası mı yapıyor?Gerçekten öyleyse bütün dünya süper oyuncu yahu! :) 
-Bu yıl Oscar (Oscar goes to) evi soyulurken hırsız Sabri kardeşimize "Al al, komple al, bana dokunma yeter. Bak şu karıyı da al, bana fazla gelmişti zaten . Sen al, bak üstüne para bile veririm !"diyen Mahmut Beye gidiyor. Böyle de güzel uyunmaz ki yahu. 
 Ama şu bir gerçektir ki ister numara olsun, ister gerçek uyuyoruz yahu uyuyoruz ötesi yok! 
Kadın yeni bir kıyafet alıyor, gidip sevgilisine ya da kocasına yahut metresine; her ne adamsa artık "Bu bana yakışmış mı Muhittin? diyor. Muhittin'in cevap hiç sekmez tabi "Evet yakışmış." Kadın da yakışmamış olsa bile yakıştığını sanıyor. İşte bu kadın uyuyor! Gerçi Muhittin yerine bir arkadaşına da sorsa fikir değişmez "Ay evet yakışmış Şekerim. Zaten sana ne giysen yakışır." olur en fazla.   Ne "Sana her şey yakışır mı?" ? Bak burada da ben uyumak istiyorum. :) Evet ilk benden duyacaksınız belki ama yıllardır bütün herkesin birbirinden sakladığı gerçeği paylaşmak istiyorum. Bir insana ne giyse yakışmaz!  Ay bir de şu " Ayol sana çuval giysen yakışır." lafı vardır.ıyk. Birincisi, ben niye çuval giyeyim arkadaş! Belli ki senin amaç belli; bana çuvalı giydir , ele güne rezil et. Hayır bir de zamanında bizimkilerin başına çuval geçirmişlerdi terörist sanıp. Hayır sen şimdi beni terörist sanıp içeri mi attıracaksın? "Amirim bir terörist yakaladık ama tuhaf bir şey var terörist utancından mıdır artık çuvalını kendi geçirmiş başına."İkincisi, beni bırak, çuval Adriana Lima'ya bile yakışmaz!  Üçüncüsü de  şudur ki ben niye çuval giyeyim ulan manyak mıyım? 
Şimdi buradan kadınlara sesleniyorum! Size çuval da ,giydiğiniz her şey de yakışmaz! Sakin olun , uyumayın , size bunu söyleyenlere "Evet ben de biliyorum o yüzden yarın işe çuvalla gideceğim ." diyin . Bunu kocanıza, sevgilinize ya da metresinize söyleyin, bakalım yarın aynı yatakta uyuyabilecek misiniz? 
Diyeceğim şudur ki ;
Uyumayın, uyutmayın ve karşı tarafa fikriniz ne olursa olsun söyleyin. Yoksa seneye Victoria's Secret yaz döneminde Çuvaldan bikini mayo yapacak, bizde moda diye giymek zorunda hissedeceğiz ( Ben her türlü giymem de) o olacak. 
Hadi uyanın artık bakayım! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder